Як погана вентиляція і низький температурний контроль впливають на результати учнів?
Дослідження впливу вентиляції на навчальні результати учнів показало, що при поганій вентиляції і без контролю температури повітря успішність школярів у навчанні знижується.
Польові дослідження проводилися двома професорами в однакових класах в школі в Данії. Була поставлена мета – з'ясувати, чи впливає температура і якість повітря в класі на успішність учнів, що виконують повсякденні академічні завдання. При оцінці показників використовували багаторівневий підхід до проведення експерименту.
В результаті професора прийшли до висновку, що збільшення швидкості подачі повітря і зниження штучно підвищених температур класу поліпшили виконання багатьох завдань з точки зору швидкості і якості.
Результати, опубліковані в журналі Американської асоціації інженерів з опалення, охолодження та кондиціювання повітря (ASHRAE) показали, що:
- подвоєння потоку повітря збільшило швидкість зіниці на 8-14%;
- зниження температури в класі на 1°C збільшило швидкість на 2-4%;
- подвоєння потоку свіжого повітря зменшило помилки приблизно на 5%;
- зниження температури не зробило істотного впливу на помилки, але трохи менше їх було зроблено в більш прохолодному середовищі.
З'ясували, що низький рівень вентиляції може призвести до збільшення впливу забруднювачів повітря в приміщенні, що і є основною причиною негативного впливу на здоров'я та успішність школярів.
ASHRAE рекомендує, щоб температура в класі в зимовий час підтримувалася на рівні 20-24°C, а в літній час – між 23 і 26°C. Саме такі температурні діапазони корисні для тих, хто тривалий час працює в сидячому і малорухомому положенні.
Грунтуючись на результатах, можна стверджувати, що підтримка адекватної вентиляції та теплового комфорту може підвищити середній бал тестів учнів, а також поліпшити їх самопочуття. Існує необхідність поліпшення умов праці як для учнів, так і для вчителів, що допоможе вдосконалити академічні стандарти.
Ми в соціальних мережах