Techhome

Продаж кондиціонерів, кліматичного обладнання і вбудовуваної побутової техніки. Ціни, продаж і підключення обладнання. Кондиціонування приміщень.

Графік роботи: Пн-Пт: з 9-00 до 18-00

Гарантія

Після покупки товару (в офісі компанії, при отриманні кур'єром по Києву, або на складі перевізника в інших містах України), в першу чергу необхідно перевірити відсутність механічних пошкоджень. Після одержання та оплати товару пред'явити претензії в частині зовнішнього вигляду (та інші, не пов'язані з функціональними властивостями) буде набагато складніше.

При продажу в офісі або кур'єром по Києву, вам зобов'язані видати товарний чек та гарантійний талон (якщо при покупці не вказані інші документи.

Гарантійний талон від виробника є вашим гарантом на те, що при поломці та/або заводський дефект в термін, встановленим представництвом ви зможете усунути поломку або дефект, звернувшись в сервісний центр даного товару

При установці товару, що вимагає спеціалізованого (авторизованого) монтажу, такого як:

  • кондиціонера повітря (спліт-системи, мульти-спліт системи, чиллера, фанкойла);
  • котла (водопідігрівача);
  • теплової завіси.

Гарантія на такі роботи видається від компанії «ТехДом» і підтримується самою компанією. Термін гарантійного терміну на вищевикладені роботи становить від 1 до 2 років (залежно від типу встановленого товару). У разі використання товару в комерційних цілях (магазин, кафе, офіс, склад) гарантійний термін на роботи складає 6 місяців.

Гарантійний строк не розповсюджується на сервісне (технічне) обслуговування, описаний в інструкції з експлуатації заводом виробником.

Куплений товар можна повернути або обміняти протягом 14 днів після покупки. При цьому має бути збережений товарний вид товару, комплектація, захисні елементи (пломби, ярлики), упаковка, а також чек або інший розрахунковий документ, виданий кур'єром. Повернення неможливе, якщо товар має явні ознаки експлуатації, зміни і тим більше пошкодження.

Для повернення товару ви можете скористатися нашою кур'єрською службою. У цьому випадку такі послуги будуть платними.

Якщо після включення або початку експлуатації товару виявилися приховані дефекти або поломки, будь ласка, зв'яжіться з нами по телефону: (044) 257-24-72. Наша компанія зробить експертизу (якщо необхідно для цих цілей буде залучений відповідний сервісний центр), і на основі результату експертизи буде ухвалено рішення про подальші дії — ремонт, обмін або повернення грошей.

Зверніть увагу, що будь-які претензії до зовнішнього вигляду, асортименту, відповідності отриманого товару замовленого, його комплектності та кількості приймаються тільки при отриманні товару у кур'єра. Ставлячи підпис на бланку замовлення підтвердить, що ви не маєте претензій до магазину по всіх згаданих питань.

Інші спірні питання між сторонами вирішуються на основі Закону України «Про захист прав споживачів» (див. повний текст закону).

Обратный звонок