Ремонт кондиціонерів в Києві та області
Ремонт кондиціонера повинен проводитися фахівцями, і ні в якому разі «дядьком Васею». Кондиціонер - це складний високотехнологічний прилад, який має специфічний двигун – компресор. Перш ніж ремонтувати кондиціонер, необхідно діагностувати несправність, а для цього потрібно провести ряд вимірів по струму та фреону. Після діагностики несправного вузла, необхідно визначити, чи підлягає цей вузол заміни або його можна відремонтувати. Все це роблять фахівці компанії «ТехДом».
Ремонт кондиціонера нашими фахівцями:
- Ремонт плати управління внутрішнього блоку (наприклад Mitsubishi Heavy: RLA501A005, RKX505A001 (N))
- Ремонт плати управління зовнішнього блоку (RYF505A008)
- Заміна крильчатки внутрішнього/зовнішнього блоків
- Заміна компресора
- Двигун крильчатки зовнішнього блоку (наприклад Mitsubishi Heavy: SSA512T094, SSA512T075, SSA512T072)
- Двигун крильчатки внутрішнього блоку (наприклад Mitsubishi Heavy: SSA512T081, SSA512T081B, SSA512T075D)
- Крокуючий двигун (мотор для приводу жалюзі внутрішнього блоку: SSA512T096. SSA512T049)
- Заправка фреоном: R-22, R-410A
- Пайка фреономагистрали
Ремонт кондиціонера | модель кон-ра | 7-10 | 11-14 | 18-21 | 22-36 |
---|---|---|---|---|---|
інші моделі | 20-28 | 31-40 | 50-53 | 60-100 | |
Плата управління | шт | 950–1900 | 1050–2200 | ||
Двигун крильчатки внутрішнього блоку | шт | 800–1850 | 980–2050 | ||
Крильчатка внутрішнього блоку | шт | 650–1550 | 850–1980 | ||
Вентилятор зовнішнього блоку | шт | 950–1900 | 1100–1850 | ||
Двигун вентилятора зовнішнього блоку | шт | 900–2150 | 1300–2950 | ||
Комплект подовжувачів магістралі | 1 точка | 550 | 650 | ||
Виїзд за місто від КП (в обидві сторони) | 1 км | 8 грн | |||
Попередній виїзд майстра з прорахунком | 250 |












Пайка магістралі
Пайка фреонової магістралі — один з видів ремонту кондиціонера. Пайка мідної трубки необхідна в декількох випадках:
- подовження магістралі кондиціонера у зв'язку з перенесенням внутрішнього блоку кондиціонера;
- ремонт фреонової трубки при витоку хладагента;
Пайка магістралі виконується спеціальним обладнанням, після пайки необхідно ретельно перевірити мідну трубку на предмет якості пайки. Запаяна повинно бути герметично, без єдиної вади. Від цього залежить подальша робота системи. Витоку фреону бути не повинно.
Приклад: на відео нижче показана пайка магістралі для подовження фреонової траси і перевстановлення внутрішнього блоку на два метри далі:
Розцінки на послуги з ремонту кондиціонера Ви можете дізнатися за телефоном: (044) 561-06-56 або на сторінці: https://techhome.kiev.ua/uk/mounting/